17.10.17

ONE STEP CLOSER: KAK QEELA & IZZAT 14/10/2017

Aku sebenarnya tak suka sangat atau senang cerita malas nak cerita pasal orang bertunang. Sebab baru bertunang kan. Tapi kita sangka baik and doa yang baik-baik jela. So Alhamdullillah Kak Qeela officially engaged. Rasa macam pejam celik je lahai dah 27 tahun dah, jadi tunang orang dah. Pasni kalau orang tanya aku bila, dah tak dpt nak petik nama Kak Qeela dah kakakakakaka nanti kena fikir nak petik nama siapa pulak?

Aku ingat lagi dulu masa kecik rapat macam apa. Asal cuti je pergi Penang rumah Aunty Rose, tidur sana. Macam dah sebati dari kecik siap ada gelas sendiri dekat sana special punya. Dah besar memasing awkward nak rapat sangat tak boleh dah jumpa pun tak sangat. I wish the best untuk Kak Qeela, semoga dipermudahkan urusan semasa dalam tempoh pertunangan, macam skema je ayat aku kan. 

BY THE WAY YOURE SOOOOOO PRETTYY KUGHUSSSS!!






Aku boleh je taknak datang E-day ni sebab yelah E-day je kan tapi kalau tak datang rasa ralatnyaaaaaaa tak tau lah kenapa. So terpaksa lah cancel plan. Sorry k