28.11.16

29/8/2015 - Rompin

First of all, congrats Sharifah & Hannan. Semoga berkekalan ke anak cucu, ke akhir hayat.


 Never thougth I could make it all the way to Rompin. Alhamdulillah exactly at 5.30pm keluar office gerak ke ktm. Long journey it is even though its just Klang-Putrajaya. Untuk aku yang tak pernah jejak Putrajaya ni memang la. Dengan tak tau jalan nya. Dengan tak pernah naik ERL nya. Selamat sampai dekat rumah Nik exactly at 8pm. Yes perjalanan almost 3 jam. Kau rasa? Kalau naik bas sampai Melaka dah. Sampai sampai both Nik and Apis plan untuk tengok wayang unfortunately Nik ada urgent matters dan terpaksa la tengok berdua. Balik balik rumah Nik memang aku pengsan letak kepala terus nyenyak. Berdengkur ke tidak aku tak pasti. Nasib aku tidur sorang. 

Around 5.30 aku bangun as Apis told me to pick me up at 6.15 tapi hampeh pukul 7.30 baru ambik. Ikut hati nak sambung tidur tapi sebab dah siap, bertabah la aku menunggu. Btw thanks Nik for your kindness. Sampai rumah Apis around 7.45 macamtu dengan harapan boleh terus gerak la kan  after breakfast. Tapi janji hanya tinggal janji dengan Apad mandi pun belum. Sabor jela aku. Mirul sampai je, terus pecut. 



Alhamdulillah Allah permudahkan urusan sampai Rompin at 12pm tanpa sesat. Even tak sempat nak tengok akad nikah, it's okay. Tak ada rezeki. Sampai je, makan and photoshoot. Lepas gedik gedik sikit selfie selfie sikit dengan pengantin dekat jeti, kitorang decide nak balik around 5.30 macam tu since aku kena kejar ktm paling last 11pm. Kah kah. 

Alhamdulillah jugak dapat spent masa dengan all the Jengkarians even tak lama, berapa jam je. But still enjoy & fun. So, lepas ni turn siapa lagi dapat la kita getaway macamni lagi. Kah kah kah.