28.11.16

#Throwback: 3 & 4 Mei 2016 (Graduation Day)

Since everyone are posting  a photo with a convocation robe on so here we go. Cuti approved 2 days, 3 May & 4 May. 

Awal pagi aku gerak rumah Iqhreen, like usual. Memang dia je yang aku ada. Love you, Iqh. Kitorang je set set independent pergi convo tanpa parents. Sebak la jugak tapi bila fikir malam parents akan gerak ke Melaka so tak payah la nak acah acah sebak sangat. Kah kah. Bukan taknak gerak sekali, aku nak memudahkan. Since aku kena dtg pagi gila, untuk ambik jubah, untuk rehearsal, so aku takkan la nak angkut parents aku mana aku pergi. Since opah & atok aku pun follow, tu yang terbaik aku boleh fikir. 

Ambik jubah, yang serabut gila beratur kemain panjang, rehearsal yang ciput je orang datang. Kita punya eksaited datang nak rehearsal sebab first time convo lah katakan. Kah ka. Habis rehearsal photoshoot kejap dengan bantuan adik Teha. Thanks adik Teha!  


And yes!! Tu yang kita mahu! Sekejap je masa. Rasa tak puas nak sama-sama dengan diorang ni. Macam banyak sangat masa aku bazirkan dekat benda lain. Well, nak menyesal pun tak guna dah. At least aku belajar benda lain, alami benda lain yang orang lain tak alami. Lepas photoshoot bagai nak rak, lompat-lompat apa semua, kitorang ke Bandar untuk celebrate last meeting dengan Miss Rozaiha. 

 Taraaaaaaa! Tapi masa ni Miss tak datang lagi kah kah. 

Lepas makan jejak kasih semua lepak-lepak, balik bilik. Oh yes, aku dengan iqhreen share duit stay hotel. Yes we have to. Memang kitorang plan untuk stay hotel. Parents aku datang malam, Iqhreen pun. Sebab tau esok pagi kena gerak awal berkumpul awal. So diorang boleh rileks tak payah rushing since turn aku naiuk stage pun lambat lagi. 

   With the help of Mimi's polaroid!

 And yes esok paginya gerak awal gila. Kah kah alhamdulillah everythings went well. Thanks for those whos there during my journey while completing my degree. Whoever and wherever you are, thanks for everything! So nah,